Beantwoord

Aanvraag simkaart

  • 27 december 2018
  • 4 reacties
  • 328 keer bekeken

Ik heb een simkaart besteld.
Nu heb ik wel de 1 cent betaald maar nog steedsb geen simkaart ontvangen
icon

Beste antwoord door Romy 31 december 2018, 15:40

Bedankt voor jouw gegevens. Ik zie hier dat het abonnement geannuleerd is. Klopt dit?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Thom! Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even met je mee!
Reputatie 5
Badge +6
Bedankt voor jouw gegevens. Ik zie hier dat het abonnement geannuleerd is. Klopt dit?
Dit klopt inderdaad
Is als het goed is door jullie gedaan.
Ik heb hem zelf niet geannuleerd.
Maar voor nu is het goed dat hij geannuleerd is
Reputatie 5
Badge +6
Ah, dan begrijp ik het. De simkaart zal dna ook niet worden geactiveerd. Kan ik voor nu nog iets anders voor je doen?

Reageer