Skip to main content
Beantwoord

Abonnement besteld op 3 maart maar geen bezorgtijdsmail ontvangen wat gaat er hier fout?

  • 9 maart 2019
  • 3 reacties
  • 463 keer bekeken

Parzival
Goedenavond iedereen van het forum,

Ik wil overstappen naar Ben en heb daarom op 3 maart een bestelling geplaatst voor een telefoon met nummerbehoud (ik stap over van prepaid naar een abonnement).

Vervolgens heb ik een mail ontvangen met mijn ordernummer en een gebruikersnaam voor het "Ik Ben" account dit heb ik vervolgens aangemaakt en hier kon ik later lezen dat de bestelling bekend was bij de bezorger.
Alleen het probleem is nu dat ik sinds toen niks meer gehoord heb via de mail (ook niet in de spam folder).

Nu vraag ik me toch af wat hier mis gaat of dat ik nog langer moet wachten.

Beste antwoord door Romy

Hi! Leuk dat je voor een abonnement met toestel gekozen hebt op de website. Goed dat je hier naar informeert. Ik zie dat je gekozen hebt voor een Samsung J6. Dit toestel is pas leverbaar vanaf 5 april. Je kunt ook vanaf dan een e-mail verwachten van onze koeriersdienst, AMP.
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 11 maart 2019
Hi! Leuk dat je voor een abonnement met toestel gekozen hebt op de website. Goed dat je hier naar informeert. Ik zie dat je gekozen hebt voor een Samsung J6. Dit toestel is pas leverbaar vanaf 5 april. Je kunt ook vanaf dan een e-mail verwachten van onze koeriersdienst, AMP.

Parzival
  • Ben op dreef
  • 11 maart 2019
Bedankt voor de reactie, ik kijk uit naar de mail van de koeriersdienst.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 13 maart 2019
Graag gedaan. Ik wens je alvast veel plezier met het abonnement en welkom bij Ben! 💙

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen