Ik probeer al een aantal maanden mijn abonnement te verlengen, maar ik krijg keer op keer de melding dat ik nog een factuur moet betalen.
Als ik vervolgens naar mijn Persoonlijke Ben-pagina ga en naar facturen kijk staat daar dat ik alle facturen netjes betaald heb.
Deze maand heb ik ook al een voorschot betaald in de hoop dat dit werkte maar dit mocht niet baten.
Is hier een oplossing voor of moet ik nu opnieuw een abonnement afsluiten en weer aansluitkosten en dergelijke betalen?
Bladzijde 1 / 1
Hi Frank. Ik heb dit even voor je nagekeken. Klopt het dat je op jouw andere telefoonnummer, wat actief geweest is bij ons, problemen hebt gehad met facturen?
Daar heb ik wel een een probleem mee gehad. maar ik ga wel een andere abonnement afsluiten want door middel van bellen, mailen en zelfs dit lukt het me niet om het te verlengen. vriendelijk dank voor het reageren!
Hierdoor kun je geen verlenging afsluiten, sorry hiervoor. Ik wens je in ieder geval nog een fijne dag toe!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.