Skip to main content
Beantwoord

Abonnement Verlengen lukt niet?

  • 23 januari 2019
  • 3 reacties
  • 373 keer bekeken

Ik probeer al een aantal maanden mijn abonnement te verlengen, maar ik krijg keer op keer de melding dat ik nog een factuur moet betalen.
Als ik vervolgens naar mijn Persoonlijke Ben-pagina ga en naar facturen kijk staat daar dat ik alle facturen netjes betaald heb.
Deze maand heb ik ook al een voorschot betaald in de hoop dat dit werkte maar dit mocht niet baten.
Is hier een oplossing voor of moet ik nu opnieuw een abonnement afsluiten en weer aansluitkosten en dergelijke betalen?

Beste antwoord door Romy

Hierdoor kun je geen verlenging afsluiten, sorry hiervoor. Ik wens je in ieder geval nog een fijne dag toe!
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 24 januari 2019
Hi Frank. Ik heb dit even voor je nagekeken. Klopt het dat je op jouw andere telefoonnummer, wat actief geweest is bij ons, problemen hebt gehad met facturen?

Daar heb ik wel een een probleem mee gehad. maar ik ga wel een andere abonnement afsluiten want door middel van bellen, mailen en zelfs dit lukt het me niet om het te verlengen. vriendelijk dank voor het reageren!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 24 januari 2019
Hierdoor kun je geen verlenging afsluiten, sorry hiervoor. Ik wens je in ieder geval nog een fijne dag toe!

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen