Beantwoord
Abonnement Verlengen lukt niet?
Ik probeer al een aantal maanden mijn abonnement te verlengen, maar ik krijg keer op keer de melding dat ik nog een factuur moet betalen.
Als ik vervolgens naar mijn Persoonlijke Ben-pagina ga en naar facturen kijk staat daar dat ik alle facturen netjes betaald heb.
Deze maand heb ik ook al een voorschot betaald in de hoop dat dit werkte maar dit mocht niet baten.
Is hier een oplossing voor of moet ik nu opnieuw een abonnement afsluiten en weer aansluitkosten en dergelijke betalen?
Als ik vervolgens naar mijn Persoonlijke Ben-pagina ga en naar facturen kijk staat daar dat ik alle facturen netjes betaald heb.
Deze maand heb ik ook al een voorschot betaald in de hoop dat dit werkte maar dit mocht niet baten.
Is hier een oplossing voor of moet ik nu opnieuw een abonnement afsluiten en weer aansluitkosten en dergelijke betalen?
Beste antwoord door Romy
Hierdoor kun je geen verlenging afsluiten, sorry hiervoor. Ik wens je in ieder geval nog een fijne dag toe!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.