Beantwoord

Bestelling niet geaccepteert

  • 25 April 2019
  • 3 reacties
  • 744 keer bekeken

Ik heb een telefoon besteld bij jullie maar hij word niet geaccepteert ordernummer : [edit: ordernummer verwijderd]
icon

Beste antwoord door Romy 25 April 2019, 13:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Fatima! Leuk dat je een abonnement wilt bestellen. Ik zie hier dat jouw abonnement op toestelkrediet is geweigerd. Je kunt jouw toestel bestellen door een hogere eenmalige aanbetaling te doen. Hiermee voorkom je een BKR registratie.

Goedenavond,

Vandaag heb ik mijn abonnement verlengd.  Deze kon ik al verlengen vanaf Augustus dit jaar. 
Echter krijg ik nu een mail van jullie dat de aanvraag niet geaccepteerd is omdat ik nog niet kan verlengen? waar slaat dit op?   Ik hoor graag van julie want ik heb helemaal niet verlengd dus ik wil graag een nieuw abonnement met toestel en i kheb hem snel nodig want mijn telefoon heeft het vandaag begeven.  Bedankt voor jullie reactie.,

 

Mvg 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Kimk! Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je hier vragen over hebt! Door een storing kan het zijn dat je naast een bevestiging van je abonnement ook berichten hebt ontvangen over een afwijzing van je bestelling. Deze klopt dus niet! Mocht je geen bericht ontvangen van onze bezorgdienst, help ik je graag verder om je bestelling na te kijken. Zou je mij hiervoor een privéberichtje kunnen sturen via dit profiel? Als je hierin je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN stuurt, duik ik hier verder in.

Reageer