Skip to main content
Beantwoord

bestelling Sim Only

  • August 30, 2019
  • 3 reacties
  • 426 keer bekeken

Kunt u mij aangeven of u mijn bestelling van een Sim Only abonnement heeft ontvangen? Ik kan u telefonisch niet bereiken omdat ik geen 0900 nummers kan bellen. Er is 1 cent van mijn rekening afgeboekt maar heb geen bevestiging per email ontvangen. Het betreft aanbieding via FNV

Beste antwoord door Essie65

Hoi Romy, bedankt voor je reactie. Gelukkig is het probleem alsnog via de klantenservice van Ben opgelost. Dank voor je moeite!

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • August 30, 2019
Hi Essie. Kun je me jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen per privé bericht? Dan kijk ik even met je mee.

  • Auteur
  • Antwoord
  • August 30, 2019
Hoi Romy, bedankt voor je reactie. Gelukkig is het probleem alsnog via de klantenservice van Ben opgelost. Dank voor je moeite!

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 2, 2019
Graag gedaan namens mijn collega Romy! Ik wens je een mooie dag.