Contact via mailformulier

  • 25 May 2021
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Drie weken geleden een simpele vraag gesteld, ontvangstbevestiging ontvangen en daarna niets meer. Via reply en via klacht aangegeven nog geen antwoord ontvangen te hebben. Resultaat: per 17-05 heeft mijn vraag volgens Ben de “hoogste prioriteit". Tot nu toe geen verdere reactie ontvangen….  


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @albertvv! Wat onhandig dat je al zo lang wacht op een ontvangstbevestiging. Bedoel je daarmee een aankoopfactuur?

Nee, ik heb een vraag gesteld via e-mail en vraag me af waarom ik na drie weken nog geen antwoord heb ontvangen, alleen een ontvangstbevestiging van mijn vraag. Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen?

Reputatie 5
Badge +6

Drie weken is wel erg lang en zeker niet bedoeling. Ik wil dit graag voor je uitzoeken! Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 

Mochten er meer mensen zijn die zo lang geen reactie krijgen, laat mij dat gerust weten.

Dag Merve,

Dank voor je reactie. Uiteindelijk heb ik gisteravond een soort van antwoord via mail ontvangen op mijn vraag van 4 mei jl. Volgens mij is het voor een bedrijf heel slecht om zo duidelijk te laten zien dat ze hun klanten niet serieus nemen. Ik hoop dat binnen BEN iemand zich dat realiseert, en maatregelen genomen worden zodat klanten niet meer domweg genegeerd worden.

 

Reputatie 5
Badge +6

Fijn in ieder geval dat je reactie hebt gekregen. Wel nog steeds jammer dat het zo lang heeft geduurd. Ik neem dit zeker serieus en zou hier graag een melding van willen maken. Hiervoor heb ik wel de bovenstaande gegevens nodig.

Hallo Merve,

Ik heb er nog eens goed over na gedacht. Gezien het voorgaande heb ik besloten niet verder te gaan met BEN, en heb zojuist voor mijn echtgenote een contract elders afgesloten. Ikzelf volg zodra mijn contract met BEN afgelopen is. Als BEN niet geïnteresseerd is in haar klanten, ben ik niet geïnteresseerd in BEN.

Ik wil nog wel even aangeven dat jij wel adequaat gereageerd hebt, waarvoor dank.

M.vr.gr. Bert van Veenendaal

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Bert,

Wat jammer om te lezen dat je mij wilt verlaten maar je bent daar uiteraard vrij in. Ik ben wel blij dat je mijn reactie waardeert. Ik wens je een mooie dag!

Reageer