Mijn abonnement was laatst geblokkeerd door onbetaalde rekeningen. Ik heb ze betaald en een nieuw abonnement afgesloten, maar nu is die ook nog steeds geblokkeerd. Hoe kan dit?
Niek
Bladzijde 1 / 1
Hi @Niek.wallenburg0 . Jouw nieuwe abonnement is nog niet van start gegaan omdat je nummerbehoud nog niet hebt afgerond. Mocht je jouw Ben nummer willen gebruiken, is dit niet mogelijk. Dit omdat je geen Ben nummer kan meenemen naar een ander Ben abonnement en omdat jouw abonnement is beƫindigd. Hiermee wordt ook jouw nummer opnieuw vrijgegeven. Je kunt er wel voor kiezen om direct jouw nieuwe nummer te gebruiken. Deze staat vermeld op de simkaart. Mocht je dit willen, kun je dat laten weten. Dan maak ik het in orde voor je.
Hoi Romy,
Dan zou ik graag mijn nieuwe nummer willen gebruiken. Het zou fijn zijn als je dat wil regelen.
Bedankt!
Dan zou ik graag mijn nieuwe nummer willen gebruiken. Het zou fijn zijn als je dat wil regelen.
Bedankt!
Hi @Niek.wallenburg0 ! Ik heb het voor je in orde gemaakt. Herstart je toestel even en je kunt gebruik maken van het nieuwe nummer! Ik wens je een fijne dag toe.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.