Tijdens het bestellen werkten de dropdown menuutjes niet waardoor het niet mogelijk was om af te wijken van legitimatiebewijs (het is een paspoort, niet een ID kaart) en het ook niet mogelijk was om een bank te kiezen voor iDEAL (heb in plaats daarvan voor pinnen gekozen). Is dit een probleem bij het leveren? En waarom is de bestelsite niet toegankelijker? Het is m.i. wel zo handig om zoveel als mogelijk te voldoen aan de richtlijnen van drempelvrij zodat iedereen een abonnement kan afsluiten.
Beantwoord
Dropdown menuus werken niet
Beste antwoord door Romy
Hi Derp. Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Wel jammer dat het bestellen niet zo soepel ging
Wij hebben hier eerder geen klachten over ontvangen maar zullen dit zeker meenemen. Mocht het nog steeds niet gelukt zijn, adviseer ik je om de bestelling via een ander webbrowser te plaatsen. 