Beantwoord

geen bevestiging ontvangen

  • 13 juli 2020
  • 3 reacties
  • 436 keer bekeken

Goedenavond,

Vandaag heb ik simonly met nieuwe nummer besteld. Helaas heb ik geen bevestiging via de mail gehad.

Wel heb ik 1 cent vide ideal overgemaakt. Nu weet ik niet of her wel goed is gegaan met mijn bestelling.

 

Mvg,

 

Özlem Melezoglu

icon

Beste antwoord door Romy 14 juli 2020, 14:03

Hi Özlem, leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! Wel jammer om te lezen dat het misschien niet helemaal goed is gegaan. Ik wil je adviseren even te bellen met onze telefonische klantenservice. Hier lees je hoe ze bereikbaar zijn. Dan kunnen zij het gelijk nakijken, en je eventueel meteen doorverbinden met een collega van sales. Dan plaatsen zij de bestelling voor je zodat je weet dat het goed is gegaan. Sorry voor dit ongemak! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Özlem, leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! Wel jammer om te lezen dat het misschien niet helemaal goed is gegaan. Ik wil je adviseren even te bellen met onze telefonische klantenservice. Hier lees je hoe ze bereikbaar zijn. Dan kunnen zij het gelijk nakijken, en je eventueel meteen doorverbinden met een collega van sales. Dan plaatsen zij de bestelling voor je zodat je weet dat het goed is gegaan. Sorry voor dit ongemak! 

Ik heb hetzelfde probleem...

Reputatie 3
Badge +6

Hoi @Sab1988! Ik kijk je bestelling graag even na om te kijken wat er aan de hand is. Zou je mij hiervoor via een privébericht in dit profiel je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Ik hoor graag van je!

Reageer