Goedenavond,
Vandaag heb ik simonly met nieuwe nummer besteld. Helaas heb ik geen bevestiging via de mail gehad.
Wel heb ik 1 cent vide ideal overgemaakt. Nu weet ik niet of her wel goed is gegaan met mijn bestelling.
Mvg,
Özlem Melezoglu
Goedenavond,
Vandaag heb ik simonly met nieuwe nummer besteld. Helaas heb ik geen bevestiging via de mail gehad.
Wel heb ik 1 cent vide ideal overgemaakt. Nu weet ik niet of her wel goed is gegaan met mijn bestelling.
Mvg,
Özlem Melezoglu
Hi Özlem, leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! Wel jammer om te lezen dat het misschien niet helemaal goed is gegaan. Ik wil je adviseren even te bellen met onze telefonische klantenservice. Hier lees je hoe ze bereikbaar zijn. Dan kunnen zij het gelijk nakijken, en je eventueel meteen doorverbinden met een collega van sales. Dan plaatsen zij de bestelling voor je zodat je weet dat het goed is gegaan. Sorry voor dit ongemak!
Ik heb hetzelfde probleem...
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.