Geen bevestiging van bestelling

  • 19 August 2017
  • 3 reacties
  • 691 keer bekeken

Beste Ben,

Gisteren deed ik een bestelling voor een sim only abonnement op jullie site.
Totop heden heden heb ik geen bevestiging ontvangen in mijn mail.

Mijn huidige provider heeft mij echter wel een bevestiging gestuurd van het opzeggen van mijn huidige abonnement.

Vraag mij af hoe dit zit, mijn ordernummer is: 27212.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, leuk dat je voor een Ben abonnement hebt gekozen! Heb je inmiddels verdere informatie ontvangen? Op het ordernumer wat jij hebt doorgestuurd kan ik helaas geen gegevens ophalen. Onze ordernummers beginnen met 33..

Als je overkomt met nummerbehoud dan raad ik je aan om de opzegging bij je huidige provider te annuleren. Ben zegt namelijk het abonnement voor jou op bij je huidige provider.

Ik heb vandaag een abonnement met telefoon besteld er staat dat je gelijk een bevestiging hoort te krijgen maar ik heb dit niet ontvangen ook niet in me spam

is er iets fout dan gegaan ? Want lees op de site dat je een bevestiging gelijk krijgt 

 

me gegevens ; Christien Stelder 

[edit: persoonsgegevens verwijderd]

Reputatie 5
Badge +9

Hi Christien, leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! En goed dat je hier contact over hebt opgenomen. We ervaren momenteel problemen met het verzenden van de bevestigings e-mails, sorry hiervoor! In verband met jouw privacy heb ik jouw postcode verwijderd. Mocht je nog geen e-mail hebben ontvangen kun je me dan in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even met je mee. 

Reageer