Gisteren deed ik een bestelling voor een sim only abonnement op jullie site.
Totop heden heden heb ik geen bevestiging ontvangen in mijn mail.
Mijn huidige provider heeft mij echter wel een bevestiging gestuurd van het opzeggen van mijn huidige abonnement.
Vraag mij af hoe dit zit, mijn ordernummer is: 27212.
Als je overkomt met nummerbehoud dan raad ik je aan om de opzegging bij je huidige provider te annuleren. Ben zegt namelijk het abonnement voor jou op bij je huidige provider.
Ik heb vandaag een abonnement met telefoon besteld er staat dat je gelijk een bevestiging hoort te krijgen maar ik heb dit niet ontvangen ook niet in me spam
is er iets fout dan gegaan ? Want lees op de site dat je een bevestiging gelijk krijgt
me gegevens ; Christien Stelder
eedit: persoonsgegevens verwijderd]
Hi Christien, leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! En goed dat je hier contact over hebt opgenomen. We ervaren momenteel problemen met het verzenden van de bevestigings e-mails, sorry hiervoor! In verband met jouw privacy heb ik jouw postcode verwijderd. Mocht je nog geen e-mail hebben ontvangen kun je me dan in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even met je mee.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.