Skip to main content
Hoi,



Even 'n vraagje ivm de levering van mijn nieuwe SIM kaart.



Ik heb eerder 'n abonnement gehad bij u. Deze had ik opgezegd wegens persoonlijke omstandigheden.



Ik heb onlangs 'n nieuw maandelijks abo afgesloten, en gekozen voor pinbetaling aan de deur. Nu ging er iets mis toen 'n collega van u deze kwam afleveren.....Ik heb via de mail 'n nieuwe afspraak gemaakt voor in okt...



Is het mogeljk dat iemand dit even wijzigd, en deze levering aanpast met 'n IDEAL betaling?! Ik moet afentoe eens bellen en dan is de levering iets sneller. U heeft reeds 'n kopie van mijn ID kaart, en ik ben eerder abonnee geweest.



Bedankt voor de medewerking,

jpj77
Goedemorgen! Wat leuk om te lezen dat je weer kiest voor Ben. Je bent van harte welkom. Helaas kunnen de simkaart niet met post sturen omdat dit al bij AMP ligt. De bestelling kun je wel annuleren via AMP om vervolgens weer een nieuwe te kunnen aanvragen. Ik hoop dat je hiermee verder kunt en wens je een mooie dag verder.
Hoi,



Ok...geen probleem......



Grt
Hoi @jpj77! Is het nog gelukt met de bestelling?

Reageer