Skip to main content

Beste dame/heer, ik heb een voucher van ING rentepunten voor een aanbieding € 9,-/24 mnd/onbeperkt bellen/6000mb/snel 4g. Nyu al een maand bezig om dat te krijgen, want ik heb 3 nummers (2 van mijn kinderen) en ik kan niet selecteren met welk nummer ik er gebruik van wil maken. Dit loopt nu al weken en er is niemand die dit kan/wil oplossen? Wat is hier aan de hand? Groet Michel

Hi @mleerlooijer, bedankt voor het openen van dit topic.

Hopelijk is dit onderhand al opgelost. Mocht dit niet het geval zijn wil ik je vragen dit via computer of laptop te proberen, de cookies te verwijderen en als dit geen baat heeft een andere webbrowser te gebruiken. Het moet dan mogelijk zijn het juiste nummer te selecteren om gebruik te maken van de ING rentepunten voucher.

Ik hoor graag of het nu wel lukt! 


Beste Shaira,

 

Alles geprobeerd, werkt helaas nog steeds niet. Heb je al bij jullie IT afdeling nagevraagd?

 

Groet,

 

Michel


@mleerlooijer wat vervelend zeg!
Kun je mij een voorbeeld toesturen zodat ik dit even door kan spelen?

Je doet dit door een privébericht te versturen met jouw verzoek, naam, telefoonnummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je iban nummer. 


Reageer