Skip to main content
Beantwoord

Nog geen mail gehad van AMP

  • June 5, 2019
  • 10 reacties
  • 982 keer bekeken

wdbruine
Forum|alt.badge.img
Hallo,

Ik heb zondagavond mijn telefoon besteld bij ben toen ik mijn abonnement bij jullie verlengde. Kreeg een bevestiging mail van jullie maar verder vanaf toen niks gehoord van amp en ben? Ik heb al gecontacteerd via de webcare gister op Twitter maar die zeiden dat bestelling is blijven hangen en ik 24 uur moest wachten maar nog niks gehoord

Hoe zit dit en wanneer kan mijn telefoon verwachten?

Willeke
Ordernummer: 335313767

Beste antwoord door Merve

Ja top! Ik zag het ook al. Mocht je verder nog ergens tegenaan lopen sta ik altijd voor je klaar! Ik wens je een fijne dag.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 6, 2019
Hi Willeke,

Wat onhandig dat de bestelling is blijven hangen. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Ik zie in ieder geval dat de bestelling goed is doorgezet. Je zult vandaag een e-mail krijgen van AMP. Ik wens je alvast heel veel plezier met het toestel.

wdbruine
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • June 6, 2019
Beste Merve,

Dank je voor je reactie. Ik zal het mailtje afwachten :)

Willeke

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 6, 2019
Graag gedaan hoor! Vergeet niet de spam of ongewenst ook bij te houden.

wdbruine
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • June 7, 2019
Hey,

Ik zou gister een mail krijgen maar ik heb niks gehad en stond ook niet in mijn spam?

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 11, 2019
Hi Willeke,

Sorry voor mijn late reactie. Heb je al een afspraak kunnen inplannen?

wdbruine
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • June 11, 2019
Nee nog niet? Ik heb nog geen mail ontvangen

wdbruine
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • June 11, 2019
Mijn bestelling is geannuleerd terwijl hij al bevestigd was zondag avond ik vind een beetje raar en mijn bestelling was ook al goedgekeurd en nu niet meer??

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • June 12, 2019
Hoi Willeke! Ik heb het voor je nagevraagd. Het toestel die je hebt aangevraagd is voorlopig niet meer leverbaar hierdoor is het geannuleerd. Het was inderdaad eerst geaccepteerd waardoor wij ook er van uit gingen dat je een e-mail zou krijgen van AMP. Sorry voor het ongemak.

wdbruine
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • June 12, 2019
Hoi,
Ik heb inmiddels een andere telefoon besteld en deze wordt zaterdag bezorgd 🙂

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 12, 2019
Ja top! Ik zag het ook al. Mocht je verder nog ergens tegenaan lopen sta ik altijd voor je klaar! Ik wens je een fijne dag.