Beantwoord
sim kaart
Waar blijft mijn simkaart: binnen 5 werkdagen, maar de bestelling tot op heden niet verstuurd. Inmiddel sin de winkel een sim kaart gekocht, kon niet langer wachten. De bestelling hoef ik dus niet meer, laat maar zitten. Omdat het nog niet is verzonden kan ik hem ook niet annuleren want geen code aanwezig, dus weigeren aan de deur dan maar mocht hij ooit nog komen.
Slechte service helaas. En site en bereikbaarheid zijn gewoon slecht.
Groeten,
Paul FAber
Slechte service helaas. En site en bereikbaarheid zijn gewoon slecht.
Groeten,
Paul FAber
Beste antwoord door Romy
Je hebt geen kosten betaald voor de simkaart die je bij de bestelling krijgt. Verder kun je de simkaart die je zelf hebt aangeschaft ook niet activeren omdat je nog geen lopend abonnement hebt via Ben. Je kan wel jouw abonnement kosteloos annuleren, maar enkel de simkaart is niet mogelijk.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.