Skip to main content
Beantwoord

sim kaart

  • 17 februari 2019
  • 5 reacties
  • 355 keer bekeken

Waar blijft mijn simkaart: binnen 5 werkdagen, maar de bestelling tot op heden niet verstuurd. Inmiddel sin de winkel een sim kaart gekocht, kon niet langer wachten. De bestelling hoef ik dus niet meer, laat maar zitten. Omdat het nog niet is verzonden kan ik hem ook niet annuleren want geen code aanwezig, dus weigeren aan de deur dan maar mocht hij ooit nog komen.
Slechte service helaas. En site en bereikbaarheid zijn gewoon slecht.

Groeten,

Paul FAber

Beste antwoord door Romy

Je hebt geen kosten betaald voor de simkaart die je bij de bestelling krijgt. Verder kun je de simkaart die je zelf hebt aangeschaft ook niet activeren omdat je nog geen lopend abonnement hebt via Ben. Je kan wel jouw abonnement kosteloos annuleren, maar enkel de simkaart is niet mogelijk.
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 februari 2019
Hi Paul. Ik zie inderdaad dat er iets mis is gegaan. Sorry hiervoor. Ik heb het voor je in werking gezet zodat de simkaart alsnog bij jou geleverd kan worden. Ik kan hem inderdaad niet annuleren omdat er iets mis is gegaan in het proces. Begrijp ik hieruit goed dat je het gehele contract wilt ontbinden en van de bestelling wilt afzien?

  • Ben op dreef
  • 18 februari 2019
Ja ik wil afzien van een nieuwe simkaart omdat ik er een gekocht heb in de mediamarkt. Had hem gelijk nodig want voor mijn moeder in Limburg terwijl ik zelf in Zaandam woon, en dus dingen moeilijk kan regelen voor haar op afstand.
Ik weiger de kaart dus bij de deur zoals jullie zelf op de site aangeven.

Groeten,

Paul

  • Ben op dreef
  • 18 februari 2019
Ik heb gewoon wel een Ben simkaart gekocht overigens.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 19 februari 2019
Je hebt geen kosten betaald voor de simkaart die je bij de bestelling krijgt. Verder kun je de simkaart die je zelf hebt aangeschaft ook niet activeren omdat je nog geen lopend abonnement hebt via Ben. Je kan wel jouw abonnement kosteloos annuleren, maar enkel de simkaart is niet mogelijk.

  • Ben op dreef
  • 19 februari 2019
Snap dit antwoord niet van Romy, ik wel gewoon een actieve simkaart en bel er al mee vanaf zondag j.l., tevens zie ik op mijnBen,nl dat mijn via de site bestelde kaart ook nu nog niet is verzonden, dus hou die dan maar lekker.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen