Skip to main content
Beantwoord

Simkaart nog niet ontvangen

  • 13 oktober 2021
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

Hi,

 

Mijn abonnement zou zo’n twee weken geleden ingaan. Tot op heden heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen.


Tussentijds heb ik de klantenservice wel telefonisch kunnen bereiken, en is de aanvraag nummerbehoud gepauzeerd.

 

Tevens werd mij toen gemeld dat er z.s.m. een simkaart zou worden opgestuurd, en dat de vorige kaart mogelijk verkeerd verstuurd was omdat de ‘C’ toevoeging bij mij adres zou ontbreken.

In mijn Ben account staat gewoon de C, en nog steeds niets mogen ontvangen.

 

Is er een moderator die mij per PB kan helpen? Dank!

 

 

Beste antwoord door Rolf

Hi,

 

Simkaart is binnen, via de chat is het allemaal goed gekomen.

 

Topic mag worden gesloten :)

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 14 oktober 2021

Hi @Rolf bedankt voor je berichtje via de community! 

Uiteraard help ik je daar graag bij.

Je kunt mij een privébericht versturen met jouw gegevens en dan kijk ik even met je mee.

 


  • Ben op dreef
  • 19 oktober 2021

Hi,

 

Simkaart is binnen, via de chat is het allemaal goed gekomen.

 

Topic mag worden gesloten :)


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 21 oktober 2021

Wat fijn dat het gelukt is! 

Ik zal het topic afsluiten. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen