Skip to main content
Hallo, ik wilde net een nieuw Sim Only abonnement van 1 maand bestellen, nu heb ik mijn verkeerde rekeningnummer opgegeven. De aanvraag van het abonnement is afgewezen op basis hiervan. Hoe kan ik dit nu aanpassen en mijn juiste rekening opgeven? Kan dit online of moet dit telefonisch doorgegeven worden aan Ben Klantenservice?
Als die afgewezen is zo ik zelf het opnieuw aanvragen, maar dan dit keer met het goede rekening nummer. Misschien dat het dan wel lukt?



Groet Richard
Hallo, ik wilde net een nieuw Sim Only abonnement van 1 maand bestellen, nu heb ik mijn verkeerde rekeningnummer opgegeven. De aanvraag van het abonnement is afgewezen op basis hiervan. Hoe kan ik dit nu aanpassen en mijn juiste rekening opgeven? Kan dit online of moet dit telefonisch doorgegeven worden aan Ben Klantenservice?



Hoi Chanty, leuk om te lezen dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst 😃 Je kunt inderdaad, zoals Richard aangeeft, een nieuwe bestelling plaatsen. Een andere optie is dat je mij via het Moderate account laat weten wat het ordernummer van de bestelling is, en jouw geboortedatum, postcode, huisnummer en het juiste IBAN nummer stuurt. Dan kan ik de bestelling opnieuw voor je doorzetten met de juiste gegevens.

Reageer