Beantwoord
Verkeerd Rekeningnummer ingevoerd
Hallo, ik wilde net een nieuw Sim Only abonnement van 1 maand bestellen, nu heb ik mijn verkeerde rekeningnummer opgegeven. De aanvraag van het abonnement is afgewezen op basis hiervan. Hoe kan ik dit nu aanpassen en mijn juiste rekening opgeven? Kan dit online of moet dit telefonisch doorgegeven worden aan Ben Klantenservice?
Beste antwoord door Wietske
ChantyBeeBee schreef:
Hallo, ik wilde net een nieuw Sim Only abonnement van 1 maand bestellen, nu heb ik mijn verkeerde rekeningnummer opgegeven. De aanvraag van het abonnement is afgewezen op basis hiervan. Hoe kan ik dit nu aanpassen en mijn juiste rekening opgeven? Kan dit online of moet dit telefonisch doorgegeven worden aan Ben Klantenservice?
Hoi Chanty, leuk om te lezen dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst 😃 Je kunt inderdaad, zoals Richard aangeeft, een nieuwe bestelling plaatsen. Een andere optie is dat je mij via het Moderate account laat weten wat het ordernummer van de bestelling is, en jouw geboortedatum, postcode, huisnummer en het juiste IBAN nummer stuurt. Dan kan ik de bestelling opnieuw voor je doorzetten met de juiste gegevens.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.