Ik wil graag vroegtijdig verlengen en een nieuw toestel aanschaffen.
Het toestel (sony xperia xz premium) staat er echter niet tussen.
Kan deze echt niet geleverd worden?
mvrgr
Jurgen Maathuis
Het toestel (sony xperia xz premium) staat er echter niet tussen.
Kan deze echt niet geleverd worden?
mvrgr
Jurgen Maathuis
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jurgen,
Begrijpelijk dat je dit toestel heel graag wil hebben! Wanneer je kiest voor een vroegtijdige verlenging dan kan je alleen kiezen uit het actuele toestelaanbod op www.ben.nl/telefoons. Op dit moment is dit ons actuele aanbod met Sony toestellen. We bieden de Sony Xperia XZ Premium dus niet aan. Je kunt er natuurlijk wel voor kiezen om dit toestel zelf los te kopen.
Begrijpelijk dat je dit toestel heel graag wil hebben! Wanneer je kiest voor een vroegtijdige verlenging dan kan je alleen kiezen uit het actuele toestelaanbod op www.ben.nl/telefoons. Op dit moment is dit ons actuele aanbod met Sony toestellen. We bieden de Sony Xperia XZ Premium dus niet aan. Je kunt er natuurlijk wel voor kiezen om dit toestel zelf los te kopen.
Hoi,
Mijn abonnement is gestart op 27 oktober 2019, maar ik wil graag een nieuw toestel. Is het mogelijk om vroegtijdig te verlengen of mijn huidige toestel af te kopen en nieuw toestel te nemen.
Groetjes,
Gurpreet Kaur
Hi Gurpreet, ik ga even met je meekijken. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer verstrekken?
Bedankt voor jouw gegevens! Ik zie dat je vroegtijdig kunt verlengen. Hiermee vervallen jouw bundel kosten en betaal je enkel nog het resterende toestelkrediet, wat in jouw geval 137,75 euro is. Hier vind je meer informatie :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.