Skip to main content
Beantwoord

Verlenging abonnement mislukt

  • September 25, 2019
  • 3 reacties
  • 649 keer bekeken

Ik kon mijn abonnementen verlengen en had dit via de site gedaan. Ging heel makkelijk en snel, en de nieuwe toestellen werden heel snel bezorgd. Bij aflevering moest ik mijn id kaart laten zien en de bezorger zag dat deze verlopen was. Dat had ik zelf nog niet in de gaten helaas. De bezorger heeft de bestelling mee terug genomen met de mededeling dat ik dan de verlenging opnieuw zou kunnen doen. Dit is echter niet mogelijk via de site. Iedere dag staat er dat ik per de datum van die dag zou kunnen verlengen.

Inmiddels nieuwe id kaart binnen, maar hoe kan ik deze verlenging/bestelling alsnog laten doorgaan?

Beste antwoord door Merve

Hoi @Jamie! Met een verlopen ID wordt het toestel inderdaad niet afgegeven. Wel fijn dat je nu een nieuwe ID hebt. Om de verlenging opnieuw te kunnen plaatsen kun je contact opnemen met de verkoopafdeling. Zij zijn te bereiken op 0800 - 24 62 468.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2019
Hoi @Jamie! Met een verlopen ID wordt het toestel inderdaad niet afgegeven. Wel fijn dat je nu een nieuwe ID hebt. Om de verlenging opnieuw te kunnen plaatsen kun je contact opnemen met de verkoopafdeling. Zij zijn te bereiken op 0800 - 24 62 468.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 16, 2019

Inmiddels contact gehad met de verkoopafdeling. Alles is helemaal prima in orde gemaakt.

 

Bedankt aardige mevrouw van Ben :-)

 

Groet, Jamie


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 16, 2019

Ah, wat fijn om te horen! Veel plezier met jouw abonnement :grin: