Mijn dochter die over een paar dagen jaris is wil graag voor het eerst een telefoon abonnement. Ik dacht ruim optijd te zijn toen ik op 20 juni via de website een bestelling plaatste, met overmaken van 1ct etc, via de INGpunten actie die t/m 27 juni zou lopen. (2 jaar, geen aansluitkosten,4G extra snelheid, 10gb internet en onbeperkt bellen en SMS)
Sindsdien tot vandaag 15-juli-2021, bijna 4 weken later, geen terugkoppeling over bestelling en inmiddels 4x met klantenservice gesproken: ‘een probleem met doorzetten van de bestellingen, er wordt aan gewerkt'. Vandaag weer klantenservice gesproken: 'ja er is een lijst met bestellingen, die wordt zodra iemand vrij gemaakt is van de afdeling sales doorgenomen en dan worden degene op de lijst gebeld'. En 'nee de sales afdeling kan niet telefonisch deze aanbieding accepteren want die is er niet meer’. Nou vandaag is de website https://www.ben.nl/ingpunten nog steeds bereikbaar.
Graag zou ik nu toch echt bevestiging van mijn bestelling en daarna sim+abonnement ontvangen zodat ik over 5 dagen mijn dochter niet hoef te teleurstellen.
Graag reactie/oplossing