Beantwoord

06-13896685 DOET NIET KAN NIET BELLEN

  • 21 April 2023
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Van: [verwijderd]
Verzonden: donderdag 20 april 2023 12:27
Aan: ': Klantenservice Contact Formulier'' <info@belsimpel.nl>
Onderwerp: FW: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEE[verwijderd]ABONNEMENT EN[verwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN

 

 

ORDERNUMMER VAN DE [verwijderd]

Van: [verwijderd]
Verzonden: woensdag 19 april 2023 19:46
Aan: 'Klantenservice Contact Formulier'' <info@belsimpel.nl>
Onderwerp: FW: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEE [verwijderd] ABONNEMENT EN[verwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN

 

[verwijderd]

 

Van:[verwijderd]
Verzonden: woensdag 19 april 2023 18:41
Aan: 'Van: Klantenservice Contact Formulier' <info@belsimpel.nl>
Onderwerp: FW: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEE[verwijderd]  ABONNEMENT EN[verwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN

 

[verwijderd]

 

Van: Klantenservice Contact Formulier <info@belsimpel.nl>
Verzonden: woensdag 19 april 2023 18:36
Aan; [verwijderd]
Onderwerp: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEE[verwijderd] ABONNEMENT EN [verwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN

 

 

icon

Beste antwoord door Shaira 24 April 2023, 14:28

Bekijk origineel

3 reacties

KAN U DAT VOOR ONS OP LOSSEN

 

KAN U DAT VOOR ONS OP LOSSEN

 

BEN EEN IJSBREKER

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Anjo Mensen Reekers, bedankt voor het openen van dit topic.

Ik help je graag verder, echter zie ik dat je wat mailtjes naar Belsimpel hebt gestuurd en deze hierboven gedeeld hebt.

Voor jouw privacy heb ik de gegevens aangepast zodat deze niet publiekelijk te zien zijn. 

Gaat jouw vraag over Ben abonnementen? Zou je mij dan in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen? Ik help je graag verder!

 

Reageer