Skip to main content

Van:  verwijderd]
Verzonden: donderdag 20 april 2023 12:27
Aan: ': Klantenservice Contact Formulier'' <info@belsimpel.nl>
Onderwerp: FW: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEEEverwijderd]ABONNEMENT ENNverwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN

 

 

ORDERNUMMER VAN DE Dverwijderd]

Van: gverwijderd]
Verzonden: woensdag 19 april 2023 19:46
Aan: 'Klantenservice Contact Formulier'' <info@belsimpel.nl>
Onderwerp: FW: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEE Everwijderd] ABONNEMENT EN verwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN

 

>verwijderd]

 

Van:rverwijderd]
Verzonden: woensdag 19 april 2023 18:41
Aan: 'Van: Klantenservice Contact Formulier' <info@belsimpel.nl>
Onderwerp: FW: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEENverwijderd]  ABONNEMENT ENEverwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN

 

<verwijderd]

 

Van: Klantenservice Contact Formulier <info@belsimpel.nl>
Verzonden: woensdag 19 april 2023 18:36
Aan; <verwijderd]
Onderwerp: Informatie aanvraag: TELEFOONS ALLE 2 KUNNEN WE NIET BELLEN MEEEverwijderd] ABONNEMENT EN Everwijderd] SIM ONLY 3E SIMKAART WE KUNNEN U NIET BELLEN

 

 

KAN U DAT VOOR ONS OP LOSSEN

 


KAN U DAT VOOR ONS OP LOSSEN

 

BEN EEN IJSBREKER


Hi @Anjo Mensen Reekers, bedankt voor het openen van dit topic.

Ik help je graag verder, echter zie ik dat je wat mailtjes naar Belsimpel hebt gestuurd en deze hierboven gedeeld hebt.

Voor jouw privacy heb ik de gegevens aangepast zodat deze niet publiekelijk te zien zijn. 

Gaat jouw vraag over Ben abonnementen? Zou je mij dan in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen? Ik help je graag verder!

 


Reageer