Beantwoord

0900 nummers deblokkeren

  • 14 September 2020
  • 4 reacties
  • 439 keer bekeken

Goedeavond 

 

Kunt u voor mij de blokkade van 0900 nummers bellen eraf halen? 

 

Mvg joeri bargerbos 

icon

Beste antwoord door Fatima 28 May 2024, 12:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Joeri, leuk dat je ons via de community gevonden hebt. Ik zie geen blokkade actief staan. Heb je jouw toestel al eens herstart? 

Goedeavond ik kan geen 0900 nummers bellen. Staat hier een blokkade op, want het is wel belangrijk

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Chantal Nijensteen  Normaal zit er geen blokkade op het bellen naar service nummers/ 0900 nummers. Ik kijk graag na of hier misschien toch per ongeluk een blokkade op is geplaatst. Mag ik hiervoor jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer via een privébericht? 😊 Hartelijk dank alvast! Wil jij echt met spoed verder geholpen worden? Bericht mij dan via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact Bellen naar 0900 0401405 mag ook natuurlijk! Zie ook de link hieronder. 

 

Wanneer kan ik naar service nummers bellen

Hoi @Chantal Nijensteen  Normaal zit er geen blokkade op het bellen naar service nummers/ 0900 nummers. Ik kijk graag na of hier misschien toch per ongeluk een blokkade op is geplaatst. Mag ik hiervoor jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer via een privébericht? 😊 Hartelijk dank alvast! Wil jij echt met spoed verder geholpen worden? Bericht mij dan via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact Bellen naar 0900 0401405 mag ook natuurlijk! Zie ook de link hieronder. 

 

Wanneer kan ik naar service nummers bellen

 

 

Hoi @Chantal Nijensteen, goed van jou om gelijk contact hierover op te nemen. Ik help jou graag verder. Mag ik hiervoor jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer via een. Mag ik hiervoor via een *privebericht* jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊 Wil jij echt direct verder geholpen worden, bericht mij dan via Messenger of Chat. Bellen naar 0900 0401405 mag ook natuurlijk! Dan kijken wij het driect voor jou na. 

 

Reageer