Skip to main content
Beantwoord

Abonnement geannuleerd maar toch doorgezet??

  • 5 februari 2022
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik had een abonnement afgesloten met telefoon maar deze heb ik later geannuleerd maar ik zie nu dat mijn maandelijkse abonnement omgezet is naar een abonnement van 24 maanden hoe kan dat?

Normaal kon ik mijn abonnement verlengen maar nu kan ik dat niet meer. Hoe kan dat?

Beste antwoord door Shaira

Hi @Kamran , bedankt voor het verzenden van je gegevens.

Ik ben direct aan de slag gegaan voor je.
Het is nu weer mogelijk te verlengen, sorry voor het lange wachten. 
Dit kun je zelf handmatig doen of door te bellen naar mijn verkoopafdeling op 0800 246 2468.

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 7 februari 2022

Hi @Kamran, wat onhandig zeg!

Ik kijk graag even met je mee. Stuur mij een privébericht met jouw verzoek, naam, telefoonnummer, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nummer. 


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 8 februari 2022

Hi @Kamran , bedankt voor het verzenden van je gegevens.

Ik ben direct aan de slag gegaan voor je.
Het is nu weer mogelijk te verlengen, sorry voor het lange wachten. 
Dit kun je zelf handmatig doen of door te bellen naar mijn verkoopafdeling op 0800 246 2468.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen