Gisteren heb ik per ongeluk een bundelwijziging doorgevoerd via de Ben app. Dit was een wijziging omhoog en ging daarom direct in.
Toen heb ik meteen de klantenservice gebruikt om te vragen of dit ongedaan kon worden gemaakt.
Het antwoord hierop was, nee maar in het begin van de komende maand toevallig de dag erna, zou ik mijn bundels terug kunnen wijzigen.
Ik dacht oké dan heb ik 1 maand extra kosten maar als het dan opgelost is oké.
Vandaag gekeken blijkt dat ik niet terug kan naar mijn 2 jaar getekende contract alleen nog naar de nieuwe ‘slechtere’ bundels. Ofwel ik betaal meer of ik krijg minder data/belminuten/sms.
Terug naar de klantenservice en nu zeggen ze ineens dat alleen nieuwe bundels mogelijk zijn om te kiezen.
Kunnen jullie alsjeblieft mijn bundel terugzetten naar waar ik het contract voor heb getekend, en mij niet 45 euro extra laten betalen door een per ongeluk druk op een knop in de app.
Dit account is op het moment niet gelinkt aan mijn BEN account, omdat ik onmogelijk op het forum kon inloggen met mijn BEN account.