Beantwoord

Annuleren per ongeluk bundel gewijzigd

  • 1 March 2022
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

Gisteren heb ik per ongeluk een bundelwijziging doorgevoerd via de Ben app. Dit was een wijziging omhoog en ging daarom direct in.

Toen heb ik meteen de klantenservice gebruikt om te vragen of dit ongedaan kon worden gemaakt.

Het antwoord hierop was, nee maar in het begin van de komende maand toevallig de dag erna, zou ik mijn bundels terug kunnen wijzigen.

Ik dacht oké dan heb ik 1 maand extra kosten maar als het dan opgelost is oké.

Vandaag gekeken blijkt dat ik niet terug kan naar mijn 2 jaar getekende contract alleen nog naar de nieuwe ‘slechtere’ bundels. Ofwel ik betaal meer of ik krijg minder data/belminuten/sms.

Terug naar de klantenservice en nu zeggen ze ineens dat alleen nieuwe bundels mogelijk zijn om te kiezen.

Kunnen jullie alsjeblieft mijn bundel terugzetten naar waar ik het contract voor heb getekend, en mij niet 45 euro extra laten betalen door een per ongeluk druk op een knop in de app.

 

Dit account is op het moment niet gelinkt aan mijn BEN account, omdat ik onmogelijk op het forum kon inloggen met mijn BEN account.

icon

Beste antwoord door Shaira 1 March 2022, 12:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @paulophetforum,

Bedankt voor je berichtje via dit kanaal. Wat onhandig dat het met de bundelophoging misgegaan is. 

Dit gaat dan inderdaad direct in. Het contract wat je hiervoor had komt dan per direct te vervallen. De bundels bieden we op het moment niet aan dus hier kun je dan ook geen aanspraak meer op maken. Dit is natuurlijk informatie die je al van mijn klantenservice ontvangen hebt, helaas kan ik je via het forum geen andere oplossing bieden waarbij je weer terug kunt gaan naar deze oude bundels. Je kunt nu dus alleen kiezen voor de bundels die we op het moment aanbieden tegen de geldende prijs. 
Mocht hier op het moment geen goede aanbieding tussen zitten kun je natuurlijk even wachten en onze website goed in de gaten houden tot dit wel het geval is. 

Reageer