Skip to main content
Beantwoord

Annuleren van bestelling

  • 27 juni 2023
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Geachte iedereen,

Wij hebben geprobeerd om een senioren mobiel (ordernummer: 341791791) te bestellen voor onze moeder maar het liep vast op het betalen. Paspoort en verzendkosten via onze rekening ging prima maar het liep niet door met haar betaalpas om het abonnement te activeren. Wij hebben derhalve een ander toestel besteld via onze rekening en dat is inmiddels gelukt en geactiveerd (ordernummer: 31731590892).

Nu willen wij ordernummer: 341791791 natuurlijk annuleren en als het even kan onze verzendkosten terugkrijgen.

Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is. Als er meer moet worden gecommuniceerd dan hoor ik het graag.

 

Tot horens en de vriendelijke groeten uit Nunspeet

Reint Kroeze

Beste antwoord door Reint

Hallo Merve,

 

Bedankt voor je aanbod. Inmiddels is het gelukkig via mail geannuleerd. Want twee telefoons voor 1 “oud” besje is wat te gortig……. Bedankt nogmaals.

Groetjes Reint

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 28 juni 2023

Hoi @Reint! Leuk dat je er bent. Ik wil je hier graag mee verder helpen. Staat het abonnement op jouw naam?


  • Ben op dreef
  • 2 juli 2023

Hallo Merve,

 

Bedankt voor je aanbod. Inmiddels is het gelukkig via mail geannuleerd. Want twee telefoons voor 1 “oud” besje is wat te gortig……. Bedankt nogmaals.

Groetjes Reint


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 7 juli 2023

Hoi Reint! Wat fijn dat het is gelukt. Graag gedaan hoor. Ik wens je een mooie dag.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen