Skip to main content

Geachte iedereen,

Wij hebben geprobeerd om een senioren mobiel (ordernummer: 341791791) te bestellen voor onze moeder maar het liep vast op het betalen. Paspoort en verzendkosten via onze rekening ging prima maar het liep niet door met haar betaalpas om het abonnement te activeren. Wij hebben derhalve een ander toestel besteld via onze rekening en dat is inmiddels gelukt en geactiveerd (ordernummer: 31731590892).

Nu willen wij ordernummer: 341791791 natuurlijk annuleren en als het even kan onze verzendkosten terugkrijgen.

Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is. Als er meer moet worden gecommuniceerd dan hoor ik het graag.

 

Tot horens en de vriendelijke groeten uit Nunspeet

Reint Kroeze

Hoi @Reint! Leuk dat je er bent. Ik wil je hier graag mee verder helpen. Staat het abonnement op jouw naam?


Hallo Merve,

 

Bedankt voor je aanbod. Inmiddels is het gelukkig via mail geannuleerd. Want twee telefoons voor 1 “oud” besje is wat te gortig……. Bedankt nogmaals.

Groetjes Reint


Hoi Reint! Wat fijn dat het is gelukt. Graag gedaan hoor. Ik wens je een mooie dag.


Reageer