Beantwoord

bankrekening wijzigen

  • 1 June 2022
  • 5 reacties
  • 250 keer bekeken

Wil de bankrekening van een abonnement wijzigen.

 

Kan alleen niet inloggen op de app of MijnBen, omdat dit geregeld werd door mijn overleden moeder. En het is haar rekening die gewijzigd moet worden.

 

icon

Beste antwoord door Merve 1 June 2022, 10:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen Alex! Allereerst gecondoleerd. Als het abonnement niet op jouw naam staat, mag ik het rekeningnummer niet wijzigen. Het is wel mogelijk om eventueel het abonnement over te nemen.

Het informeren van bedrijven en instanties bij een overlijden is al vervelend genoeg. Daarom werk ik samen met Closure, om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken. Via Closure kun je mij laten weten wat je wilt doen met het abonnement van de overledene: opzeggen of overzetten op naam van iemand anders.

Wat moet je weten?

De nieuwe contractant moet 18 jaar of ouder zijn
Contractovername bij overlijden van een contractant is gratis
Alle facturen moeten betaald zijn
Een eventueel toestelkrediet wordt kwijtgescholden
Hoe vraag je het aan?

Via Closure kun je doorgeven dat de contractant is overleden en dat het je het abonnement over wilt laten zetten op naam van iemand anders.

Na ontvangst van de gegevens houd ik je op de hoogte via e-mail.

Hoi Merve,

 

De contractant is mijn vader, alleen de rekening werd afgeschreven via bankrekening van mijn moeder, dis is overleden.

Dus contract hoeft niet overgenomen te worden, alleen zijn eigen bankrekening moet aan zijn mobiele nummer / contract worden gehangen.

 

Groet,

Alex.

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Duidelijk! Dan zou je vader eigenlijk contact moeten opnemen met de klantenservice. Dan kunnen wij het rekeningnummer wijzigen.

dan zal ik hem morgen even laten bellen

 

dank je

 

Reputatie 2
Badge +1

Dankjewel @Alex Volders .

Fijne dag verder toegewenst. 

Reageer