Beantwoord

Ben Annuleert geaccepteerd contract zonder aanleiding of overleg

  • 20 May 2019
  • 4 reacties
  • 983 keer bekeken

Hallo,

Op dit moment kom ik niet verder met de verkopers en of klantenservice van Ben en voordat ik een mega klacht indien wil ik graag weten of het normaal en mogelijk is om op basis van géén prive argumenten een geaccepteerde order te annuleren als er gebeld wordt om de status van levering. LET OP, de order werd tijdens telefoongesprek geannuleerd! Niks schriftelijk ontvangen. Contract kleine week geleden afgesloten. Bij Vodafone is nummerbehoud al in gang gezet.
icon

Beste antwoord door d.blaauwbroek 21 May 2019, 09:58

Bekijk origineel

4 reacties

Net contact gehad met de klantenservice.
Na pittig gesprek en aangegeven niet wens voorgelogen te worden kwam de kogel door de kerk. Men heeft toegegeven dat t toestel bij het abonnement met de verkeerde prijs was geadverteerd ( i.p.v de leugen "toestel was op", "de koerier had onjuist aantal doorgegeven" enz enz ) men heeft ook toegegeven dat ze de order hebben geannuleerd tijdens telefoongeprek waar alleen maar naar de status van verzending werd gevraagd. De klanten service gaat met hoofdkantoor in gesprek hoe ze dit gaan oplossen.

Ik hoop dat men beseft dat je met liegen, telefoon ophangen tijdens gesprek, onjuiste klant behandeling enz alleen maar voor een "zetfoutje" men wel met 1 mogelijkheid over de brug kan komen...... leveren wat besteld en geaccepteerd is.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi d.blaauwbroek,

Ik kan me zeker voorstellen dat je hier niet blij om wordt. Wel fijn dat je nu weet waardoor de bestelling is geannuleerd. Het zou natuurlijk nog beter zijn als je dit meteen al wist, sorry hiervoor. Zodra er meer bekend is houdt mijn collega jou hiervan op de hoogte. Ik wens je een mooie dag!
Dank voor je reactie.

De bestelling is voor jullie geannuleerd, wettelijk niet, ook niet voor ons.
Dat we nu de reden weten, in mijn ogen een eerlijkere verklaring dan de overige verklaringen, is alleen voor alsnog vreemd aangezien de verkopers van Ben lyrisch waren over dit aanbod, helaas alleen iets te joviaal waren aan de telefoon dus de bestelling per direct via internet is geplaatst.

Vandaar dat wij ook wisten dat het toestel voorradig was, het aanbod klopte en de order daardoor extra snel kon worden geleverd.

Helaas blijkt het nu juist allemaal langer te duren, enig idee wanneer men met de uitspraak komt tot levering van geaccepteerde abonnement met bijbehorende toestel?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi d.blaauwbroek,

Vandaag kreeg ik te horen dat het probleem is opgelost. Als je belt naar onze klantenservice zullen ze de bestelling voor je opnieuw plaatsen.

Reageer