Skip to main content
Beantwoord

Bestelling via een ander verkooppunt annuleren

  • 1 July 2024
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Heb via GSMWeb een verlenging samen met een lening voor een 4G smartwatch afgesloten bij BEN. Maar BEN ondersteunt geen esim voor de smartwatch dus meteen herroepen (binnen 5 dagen, ruim binnen 14 dagen termijn). Maar nu geeft GSMWeb niet thuis. Eerst willen ze dat ik 45 euro betaal omdat ik het horloge heb uitgepakt (mag volgens voorwaarden) en geven geen reactie via mail of telefoon (of afgebroken vanwege drukte danwel medewerker die standaard enkele antwoorden geeft maar niet verder komt). Via BEN geprobeerd om alles stop te zetten, maar die onttrekken zich van elke verantwoordelijkheid. Het is toch hun product waar ik mee te maken heb? Ben toch uiteindelijk klant van BEN. Zwaar teleurstellend. Speelt al een maand nu. Graag reactie.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @RogerP  Ontzettend spijtig om te lezen dat jij geen contact kan krijgen met GSMweb. Omdat jij het contract bij GSMweb hebt afgesloten is het echt alleen mogelijk om bij hun de bestelling te annuleren. Dit kan dus niet bij BEN, sorry! Ik had jou anders graag verder geholpen. Ik wil jou vriendelijk vragen om opnieuw contact op te nemen met GSMweb.

Bij de kredietcrisis zijn ook niet de tussenpersonen verantwoordelijk gehouden, maar uiteindelijk de banken. Iets meer ondersteuning zou wel goed zijn, vooral omdat ik vermeld dat GSMWeb niet reageert of bereikbaar is.

@RogerP Zoals @Fatima aangeeft kan het niet via Ben, anders hadden wij dit gelijk voor je geregeld. Ik wil nogmaals vriendelijk vragen om opnieuw contact op te nemen met GSMweb.

Reageer