Beantwoord

Blokkade abbonement

  • 31 October 2023
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Goede middag,

Vanwege te laat betalen van een rekening is mijn abbonement vorige week geblokkeerd, helemaal begrijpelijk natuurlijk.

In de mail die ik daar over ontvangen heb staat aangeven dat de blokkade na betaling direct verholpen zou worden. Dit is een week later nog steeds niet gebeurd. Ik probeer nu dus contact op te nemen met de klantenservice, maar bellen kan niet omdat mijn abbonement is geblokkeerd en via de chat kan ik niet in contact komen omdat alle medewerkers in gesprek zijn. 

Ik zou graag willen dat dit wordt opgelost, het is inmiddels al een week geleden dat ik alsnog heb betaald.

icon

Beste antwoord door Shaira 31 October 2023, 13:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Lieke van Daatselaar, bedankt voor het openen van dit topic!
Goed dat je daar nog even contact over opneemt. Ik ben direct je gegevens ingedoken omdat ik snap dat je gauw geholpen wilt worden.

Ik zie dat direct na het ontvangen en vewerken van je betaling de blokkade opgeheven is. Op 24-10-2023 om 20:05.

Zoals aangegeven in de e-mail is het verstandig de telefoon even uit en aan te doen en dit wil ik je dan ook aanraden.

Daarnaast is het verstandig even de instellingen na te lopen in je telefoon. Laat je mij in dit topic nog even weten of het gelukt is?

Reageer