Beantwoord

Buiten de bundel

  • 20 June 2022
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Goedendag klantenservice,

 

Twee weken geleden ben ik voor werk naar Amerika gegaan, en toen ik na de vlucht mijn mobiel van vliegtuigstand haalde kreeg ik direct meerdere smsjes over kosten buiten de bundel. Ik probeerde zo snel mogelijk mijn data uit te zetten, maar het kwaad was al geschied en ik was in een paar seconden €37.65 buiten mijn bundel - enkel door het ontvangen van wat appjes en notificaties. Ik had roaming aanstaan, omdat dat tegenwoordig in Europa geen probleem is en ik recent over de grens ben geweest. De kosten zijn helemaal mijn eigen schuld natuurlijk doordat ik de roaming aan had staan, maar het was niet mijn bedoeling om het internet aan te zetten en wilde enkel een smsje naar huis sturen om te laten weten dat ik veilig was aangekomen. Ik ben al jaren tevreden klant van Ben, maar was nu toch een beetje teleurgesteld in hoe snel dit fout kon gaan. Is er een mogelijkheid om de schade te verminderen?

 

Vriendelijke groeten,

Vicky

 

icon

Beste antwoord door Shaira 23 June 2022, 11:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Vicand, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig zeg, ik begrijp dat je op reis niet op dergelijke kosten te wachten staat.

Roaming in de VS is inderdaad niet voordelig.

Ik kijk graag even met je mee. Zou je mij hiervoor in een privébericht  jouw verzoek, jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Reageer