Beantwoord
Bundel (deel ) kwijt ..
Veel details ?
Hier komt ie...
Ik dacht ..ik kan goedkoper ..
Ik snap er niks van
12 euro ging eraf 28 januari voor mijn 2500 mb +100sms /bellen.
Dus ik dacht ga lekker goedkoper ..als FNV er.
7.50 was toch de reclame ?
Ok ..
Ik stap in de computermachine en weet te regelen ( vraag me niet hoe ) ben 61 jaar voor een abonnement van 8 euro met dezelfde +100sms /bellen en ik dacht 2500 mb.
Bleek 2000 mb te zijn .
Ik gebruik dat (haast) nooit, dus dacht toch maar doen . die 2000 MB is wel genoeg.
Krijg ik bla .bla .bla ..verhaal en welkom enz .. en kan prompt niet meer internetten.(bleek vandaag)
Gisteren was ik gewoon thuis en heb de hele dag op wifi gezeten en die paar keer dat ik mobiel gebruikte buiten mijn wifi kreeg ik geen verbinding met internet.
Dacht echt dit ligt aan het toestel komt wel goed ….niet dus.
Bleek dat ik in mijn oude bundel die doorliep t/m 31 januari 2500 MB had ik iets van 2.225 “ongeveer mb gebruikt niet genoeg te hebben .
Ik eventjes blij dat ik MB Pauze had geactiveerd anders wat gebeurd er dan ?
De nieuwe abonnement is ingegaan woensdag 30 januari ingegaan en men verteld direct dat ik boven mijn MB taks zit ..2000 MB waarvan 2.225 al gebruikt.
(oude bundel)
Pas vanaf 1 februari zou ik van mijn volgende bundel deel 2000 mb gebruik kunnen maken ..mocht ik toch willen internetten zou ik bij moeten kopen ..
Die lui bij Ben die zijn gek .
2 dagen zonder mobiel internet ..terwijl mijn tegoed van mijn eerste bundel nog niet op was .
Wie kan hier nog chocola van maken ?
Ik wil graag kunnen internetten zonder zogenaamd bijbetalen omdat ik boven mijn bundel grote zou zitten ..onzin .. De 12 euro die betaald is op 28 januari ( oude bundel) wordt toch wel met de nieuw ( 8 euro ) verrekend toch ?
Ik had willen bellen maar heb de hele dag gewerkt ( zinder internet op mijn telefoon) .
Bedankt Ben voor deze onplezierige start van mijn nieuw abonnement
met vriendelijke groet rene strobos
Hier komt ie...
Ik dacht ..ik kan goedkoper ..
Ik snap er niks van
12 euro ging eraf 28 januari voor mijn 2500 mb +100sms /bellen.
Dus ik dacht ga lekker goedkoper ..als FNV er.
7.50 was toch de reclame ?
Ok ..
Ik stap in de computermachine en weet te regelen ( vraag me niet hoe ) ben 61 jaar voor een abonnement van 8 euro met dezelfde +100sms /bellen en ik dacht 2500 mb.
Bleek 2000 mb te zijn .
Ik gebruik dat (haast) nooit, dus dacht toch maar doen . die 2000 MB is wel genoeg.
Krijg ik bla .bla .bla ..verhaal en welkom enz .. en kan prompt niet meer internetten.(bleek vandaag)
Gisteren was ik gewoon thuis en heb de hele dag op wifi gezeten en die paar keer dat ik mobiel gebruikte buiten mijn wifi kreeg ik geen verbinding met internet.
Dacht echt dit ligt aan het toestel komt wel goed ….niet dus.
Bleek dat ik in mijn oude bundel die doorliep t/m 31 januari 2500 MB had ik iets van 2.225 “ongeveer mb gebruikt niet genoeg te hebben .
Ik eventjes blij dat ik MB Pauze had geactiveerd anders wat gebeurd er dan ?
De nieuwe abonnement is ingegaan woensdag 30 januari ingegaan en men verteld direct dat ik boven mijn MB taks zit ..2000 MB waarvan 2.225 al gebruikt.
(oude bundel)
Pas vanaf 1 februari zou ik van mijn volgende bundel deel 2000 mb gebruik kunnen maken ..mocht ik toch willen internetten zou ik bij moeten kopen ..
Die lui bij Ben die zijn gek .
2 dagen zonder mobiel internet ..terwijl mijn tegoed van mijn eerste bundel nog niet op was .
Wie kan hier nog chocola van maken ?
Ik wil graag kunnen internetten zonder zogenaamd bijbetalen omdat ik boven mijn bundel grote zou zitten ..onzin .. De 12 euro die betaald is op 28 januari ( oude bundel) wordt toch wel met de nieuw ( 8 euro ) verrekend toch ?
Ik had willen bellen maar heb de hele dag gewerkt ( zinder internet op mijn telefoon) .
Bedankt Ben voor deze onplezierige start van mijn nieuw abonnement
met vriendelijke groet rene strobos
Beste antwoord door Romy
Hi René,
Nee, je betaalt in verhouding voor jouw bundels. Wanneer je een bundelwijziging doorvoert zal je geen MB's mee nemen naar jouw volgende bundel, maar betaal je ook naar verhouding. Verder zie ik dat je geen bundelwijziging, maar een verlenging hebt doorgevoerd. Dit is iets anders, maar ook hierbij is het niet de bedoeling dat je onbereikbaar bent. Hierom adviseerde ik je contact op te nemen met de klantenservice. Ik zie dat je dit niet gedaan hebt. Mijn collega's hadden dit graag voor je uitgezocht, maar achteraf is dit niet te zeggen.
Bekijk origineelNee, je betaalt in verhouding voor jouw bundels. Wanneer je een bundelwijziging doorvoert zal je geen MB's mee nemen naar jouw volgende bundel, maar betaal je ook naar verhouding. Verder zie ik dat je geen bundelwijziging, maar een verlenging hebt doorgevoerd. Dit is iets anders, maar ook hierbij is het niet de bedoeling dat je onbereikbaar bent. Hierom adviseerde ik je contact op te nemen met de klantenservice. Ik zie dat je dit niet gedaan hebt. Mijn collega's hadden dit graag voor je uitgezocht, maar achteraf is dit niet te zeggen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.