Beantwoord
Bundel gewijzigd
Hallo,
Ik heb gisteren mijn internetbundel verhoogd, van 3000 naar 5000, maar zie nog geen doorgevoerde wijziging in de app. Vorige keer ging het wel goed. What happened?
P.S. Mijn huidige bundel is er bijna doorheen, enige spoed is wel geboden. Internetbundel los kopen kost belachelijk veel. Dat is voor mij dus geen oplossing...
Groet,
Rachid
Ik heb gisteren mijn internetbundel verhoogd, van 3000 naar 5000, maar zie nog geen doorgevoerde wijziging in de app. Vorige keer ging het wel goed. What happened?
P.S. Mijn huidige bundel is er bijna doorheen, enige spoed is wel geboden. Internetbundel los kopen kost belachelijk veel. Dat is voor mij dus geen oplossing...
Groet,
Rachid
Beste antwoord door Merve
Hoi @Rachid ! Ik zie het vandaag is opgelost door mijn collega. Kan ik misschien iets anders voor je betekenen?
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.