Skip to main content
Antwoord

Bundel gewijzigd

  • September 13, 2019
  • 3 reacties
  • 723 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren mijn internetbundel verhoogd, van 3000 naar 5000, maar zie nog geen doorgevoerde wijziging in de app. Vorige keer ging het wel goed. What happened?

P.S. Mijn huidige bundel is er bijna doorheen, enige spoed is wel geboden. Internetbundel los kopen kost belachelijk veel. Dat is voor mij dus geen oplossing...

Groet,

Rachid

Beste antwoord door Merve

Hoi @Rachid! Ik zie het vandaag is opgelost door mijn collega. Kan ik misschien iets anders voor je betekenen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2019
Hoi @Rachid! Ik zie het vandaag is opgelost door mijn collega. Kan ik misschien iets anders voor je betekenen?

  • Auteur
  • October 7, 2019
Hoi Merve,

Mijn reactie is aan de late kant, maar alles is weer oké.

Alsnog dank.

Groet,

Rachid

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 9, 2019
Hoi @Rachid! Wat goed om te lezen dat alles weer oké is. Mocht je toch ergens tegenaan lopen, staan wij altijd voor je klaar. Ik wens je een mooie dag toe😊