Skip to main content
Antwoord

Bundel wijzigen

  • February 4, 2019
  • 2 reacties
  • 284 keer bekeken

Ik kan mijn bundels niet wijzigen, maar alle rekeningen zijn eel betaald ook als mijn mbs op zijn kan ik geen mb extra aanschaffen. Hoe is dit op te lossen

Beste antwoord door Richard_Claassen

Hoi,
Dat is vervelend zeg.
Misschien kan je even bellen met BEN, bel 1200.
Misschien is er iets niet goed ingesteld bij het systeem van BEN.
Stel daar even je vraag zodat ze even kunnen meekijken met je.
Succes, laat je weten of het gelukt is?

Groet Richard Claassen.

2 reacties

Richard_Claassen
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+3
Hoi,
Dat is vervelend zeg.
Misschien kan je even bellen met BEN, bel 1200.
Misschien is er iets niet goed ingesteld bij het systeem van BEN.
Stel daar even je vraag zodat ze even kunnen meekijken met je.
Succes, laat je weten of het gelukt is?

Groet Richard Claassen.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 5, 2019
Bedankt voor jouw antwoord Richard! Ik heb dit even voor je nagekeken, maar ik zie hier dat je onder bewind staat. Jouw bewindvoerder kan daarom de wijziging via het e-mailadres administratie@ben.nl doorvoeren. Gaat dit lukken zo?