Beantwoord
Bundel wijzigen
Ik kan mijn bundels niet wijzigen, maar alle rekeningen zijn eel betaald ook als mijn mbs op zijn kan ik geen mb extra aanschaffen. Hoe is dit op te lossen
Beste antwoord door Richard_Claassen
Hoi,
Dat is vervelend zeg.
Misschien kan je even bellen met BEN, bel 1200.
Misschien is er iets niet goed ingesteld bij het systeem van BEN.
Stel daar even je vraag zodat ze even kunnen meekijken met je.
Succes, laat je weten of het gelukt is?
Groet Richard Claassen.
Bekijk origineelDat is vervelend zeg.
Misschien kan je even bellen met BEN, bel 1200.
Misschien is er iets niet goed ingesteld bij het systeem van BEN.
Stel daar even je vraag zodat ze even kunnen meekijken met je.
Succes, laat je weten of het gelukt is?
Groet Richard Claassen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.