Skip to main content
Antwoord

Bundel wijzigen na paar maanden in het buitenland

• December 1, 2025
  • 2 reacties
  • 6 keer bekeken

Ik wil graag mijn bundel weer wijzigen naar meer MB per maand. Dit had ik er ruim 2 maanden geleden afgehaald omdat ik nu een paar maanden in Amerika zit (hier gebruikte ik een e-sim voor mijn mobiele internet). Als ik klik op bundel wijzigen staat er het volgende:
“Helaas, je hebt al een aanvraag voor bundelwijziging gedaan.

Heb je één van je bundels verlaagd of uitgezet? Dan is een bundelwijziging weer mogelijk op de eerste dag van de volgende maand. Heb je bundels verhoogd en wil je nog een wijziging doen? Dat kan morgen weer.”

Dit klopt echter niet, ik had dit ruim 2 maanden geleden aangepast. Ik wil nu graag weer meer betalen voor mobiel internet in mijn abonnement voor als ik straks terugkom in Nederland. Het lukt me alleen niet om dit aan te passen en ik begrijp niet waarom niet. Alle hulp wordt gewaardeerd!

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Stan99,

Bedankt voor je bericht.

Niet fijn te vernemen dat dit je is overkomen. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen telefinsich, via het contactformulier of facebook mesnneger contact op te nemen met mijn klantenservice:

https://www.ben.nl/service/contact

Lieve groeten,

Steyanie

2 reacties

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 5, 2025

Hoi ​@Stan99,

Bedankt voor je bericht.

Niet fijn te vernemen dat dit je is overkomen. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen telefinsich, via het contactformulier of facebook mesnneger contact op te nemen met mijn klantenservice:

https://www.ben.nl/service/contact

Lieve groeten,

Steyanie

• Auteur
  • Ben op dreef
  • December 5, 2025

Hi Steyanie,

Helaas kost telefonisch contact opnemen mij veel geld omdat ik moet bellen vanuit de VS. Ik heb al contact opgenomen via het contactformulier en heb nu contact met iemand. Het nummer van mijn case is 4125670. Het is nog onduidelijk wat er precies aan de hand is maar er werd al aangegeven dat “Het kan zijn dat je een netwerk reset zou moeten doen en daarna kunnen wij kijken of we internet kunnen toevoegen aan jouw bundel.”. Ik hoor hier graag meer over want ik wil graag weer mobiel internet hebben wanneer ik terug kom in Nederland op 23 december. 

Groeten,
Stan