September 2024 is mijn man overleden. Ik heb in november een contractovername aangevraagd via het Closure formulier van Ben. Hier zaten alle gevraagde documenten bij, zoals id kaart, bankgegevens en overlijdensakte. Tot vorige week kon ik het telefoonnummer van mijn man nog gewoon bellen, zodat ik de voicemail kon horen en dus zijn stem.
Woensdag 24 dec kreeg ik het vermoeden dat het abonnement niet meer actief was. Hierop heb ik Ben gebeld en kreeg ik eerst een onvriendelijke medewerker aan de lijn ( en ik kan best wat hebben maar deze was zo bot!!!! ) Dus het gesprek beëindigd en opnieuw gebeld. Toen kreeg ik wel een begripvolle medewerker aan de telefoon die de belofte deed dat het goed zou komen en dat ze de beëindiging van het abonnement kon terugdraaien omdat ik nog binnen de 50 dagen zat. Ik zou maandag 30 dec terug gebeld worden maar helaas. Vandaag dus maar weer zelf gebeld en na 15 min in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een medewerkster aan de lijn, die me vertelde dat de aanvraag was afgekeurd. De beeindiging was niet meer terug te draaien ook het 06 nr van mijn man kon niet meer actief gemaakt worden met een nieuwe abonnement. Ik lees meerdere klachten op de Ben omgeving met het Closure formulier. Hoe bot kan je als organisatie zijn en zo met gegevens en nabestaande van overleden mensen omgaan. Ik heb gevraagd om deze fout, die jullie gemaakt hebben terug te draaien, maar op de een of andere manier stopt de service bij het betalen van je abonnement en tot aan de deur van de klantenservice.
Ik eis dan ook een passende oplossing voor dit door Ben gecreerd probleem.