Beantwoord

contractovername

  • 17 February 2020
  • 1 reactie
  • 898 keer bekeken

Dag,

Mijn dochter heeft een abonnement op mijn naam, nu is ze echter alweer 21 dus wil ze graag dat haar nummer op haar naam komt te staan zodat ze zelf makkelijk haar abonnement kan verlengen. Nu hebben we dus alle identiteitskaarten enzo gemaild met het overnamesformulier maar omdat wij geen printer hebben heb ik via het touchscreen scherm van de laptop van mn dochter een handtekening gezet. Nu kreeg ik een mail terug dat ze de overname niet goed keuren omdat mijn handtekening niet overeenkomt met mijn id kaart... nee goh... dat is met een pen en op het formulier heb ik het met mn vinger gedaan. Maar het is wel mijn handtekening.. Nu heb ik dat in een mailtje uitgelegd maar ik krijg gewoon geen antwoord terug! Heel vervelend want wij willen dit zo snel mogelijk hebben opgelost omdat mn dochter al een nieuw mobiel uit mag zoeken... Als het niet snel wordt opgelost dan moet ik het abonnement maar opzeggen en overstappen maar dat is niet wat we willen want mn dochter houdt het liefst haar eigen nummer. 

Met vriendelijke groet,

José van der hulst

 

 

icon

Beste antwoord door Romy 18 February 2020, 11:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi José,

Goed dat je contact opneemt en logisch dat jouw dochter graag haar abonnement op haar eigen naam wilt zetten wanneer zij volwassen is!

De documenten die wij vragen moeten wel volledig en goed zijn. Een handtekening moet dan ook overeenkomen, als dit niet lukt met het touchscreen op de laptop is het misschien toch verstandig om de formulieren op een lokaal punt (bibliotheek bijvoorbeeld) uit te printen en met een echte pen de handtekening te zetten.

Je kunt daarna eventueel met de telefoon een foto maken van de formulieren en deze opsturen. Zo hoef je ze niet in te scannen. Mijn collega's welke de contractformulieren beoordelen moet zich ook enkel houden aan de regels die daaraan verbonden zitten.

Ik kan me voorstellen dat dit voor een onhandige situatie zorgt nu voor jou, maar dat is tegelijkertijd ook voor jouw veiligheid! 

Reageer