Eerste week oktober er heb ik verzoek tot contractovername ingediend. Na enkele weken niets gehoord te hebben heb ik de klantenservice gebeld. Daarna ontving ik verzoek de aanvraag plus bijlagen opnieuw op te sturen (?)
Dit gedaan, vervolgens hoorde ik weer niets.
Gebeld. Mijn verzoek zou 'doorgezet worden naar de afdeling'. Niets gehoord. Weer gebeld. Mijn verzoek zou 'doorgezet worden naar de afdeling'. Niets gehoord. Weer gebeld.
Mijn verzoek zou 'doorgezet worden naar de afdeling' waarbij wel de boodschap dat betreffende afdeling er een zooitje van maakt en ik niet de enige ben.
Wilde klacht indienen maar moet via formulier en mijn wachtwoord werd niet herkend. Nieuw wachtwoord aangevraagd maar toen bleek er een fout mailadres gebruikt te worden waardoor niet nieuwe wachtwoord mij niet bereikte.
Tot nu toe lijkt Ben echt een waardeloos bedrijf, natuurlijk met uitzondering van de afdeling die abonnementsgeld incasseert; dat is uiteraard wel goed geregeld.