Skip to main content
Beantwoord

contractovername

  • November 19, 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Bea Mooyman

Eerste week oktober er heb ik verzoek tot contractovername ingediend. Na enkele weken niets gehoord te hebben heb ik de klantenservice gebeld. Daarna ontving ik verzoek de aanvraag plus bijlagen opnieuw op te sturen (?)

Dit gedaan, vervolgens hoorde ik weer niets.

Gebeld. Mijn verzoek zou 'doorgezet worden naar de afdeling'. Niets gehoord. Weer gebeld. Mijn verzoek zou 'doorgezet worden naar de afdeling'. Niets gehoord. Weer gebeld. 

Mijn verzoek zou 'doorgezet worden naar de afdeling' waarbij wel de boodschap dat betreffende afdeling er een zooitje van maakt en ik niet de enige ben.

Wilde klacht indienen maar moet via formulier en mijn wachtwoord werd niet herkend. Nieuw wachtwoord aangevraagd maar toen bleek er een fout mailadres gebruikt te worden waardoor niet nieuwe wachtwoord mij niet bereikte.

 

Tot nu toe lijkt Ben echt een waardeloos bedrijf, natuurlijk met uitzondering van de afdeling die abonnementsgeld incasseert; dat is uiteraard wel goed geregeld.

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Bea Mooyman,

Bedankt voor je bericht.

Onwijs balen dat je dit hebt moeten ervaren. Mijn welgemeende excuses daarvoor en snap hoe belangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen terlefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact op te nemen met mijn klantenservice, zodat dit nagetrokken kan worden voor je.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

 

 

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2025

Hoi ​@Bea Mooyman,

Bedankt voor je bericht.

Onwijs balen dat je dit hebt moeten ervaren. Mijn welgemeende excuses daarvoor en snap hoe belangrijk dit voor je is.

Bij deze wil ik je vragen terlefonisch, via het contactformulier of facebook messenger contact op te nemen met mijn klantenservice, zodat dit nagetrokken kan worden voor je.

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact