Beantwoord

dubbele betaling elke maand

  • 16 January 2022
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Vanaf 27/5/2021 betaal ik meer dan zou moeten. Ik heb een abonnement van €10 per maand. Op 27 mei 2021 €5 erbij en de maanden daarop elke maand €10 extra, €20 dus ipv €10. Ik heb ook nooit extra mb’s gekocht. Ook kan ik al een half jaar niet in de Ben app. In de app store kan ik heb niet bijwerken.

Graag zsm een reactie, dit probleem moet opgelost worden.

 

Mvg,

Ferdt Camping

icon

Beste antwoord door Merve 17 January 2022, 14:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Goedemiddag Ferdt! Wat vreemd dat er iedere maand extra wordt geïncasseerd terwijl je hier niets van af weet. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 

Hoi

Ik wil weten wanneer loopt mijn contract af?

Reputatie 4
Badge +6

Goedemiddag @Krunoslav Balta! Leuk dat je er bent. Dit kun je heel gemakkelijk zelf inzien via de Ben app of via de Ik Ben pagina. Mocht dit niet lukken, wil ik je ook wel graag verder helpen. Alleen heb ik hiervoor wel je gegevens nodig. Zou ik misschien je telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer via privébericht mogen?

Reageer