Skip to main content
Beantwoord

dubbele betaling elke maand

  • 16 januari 2022
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Ferdy Camping

Goedemiddag,

 

Vanaf 27/5/2021 betaal ik meer dan zou moeten. Ik heb een abonnement van €10 per maand. Op 27 mei 2021 €5 erbij en de maanden daarop elke maand €10 extra, €20 dus ipv €10. Ik heb ook nooit extra mb’s gekocht. Ook kan ik al een half jaar niet in de Ben app. In de app store kan ik heb niet bijwerken.

Graag zsm een reactie, dit probleem moet opgelost worden.

 

Mvg,

Ferdt Camping

Beste antwoord door Merve

Goedemiddag Ferdt! Wat vreemd dat er iedere maand extra wordt geïncasseerd terwijl je hier niets van af weet. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 17 januari 2022

Goedemiddag Ferdt! Wat vreemd dat er iedere maand extra wordt geïncasseerd terwijl je hier niets van af weet. Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 


Krunoslav Balta

Hoi

Ik wil weten wanneer loopt mijn contract af?


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 28 maart 2022

Goedemiddag @Krunoslav Balta! Leuk dat je er bent. Dit kun je heel gemakkelijk zelf inzien via de Ben app of via de Ik Ben pagina. Mocht dit niet lukken, wil ik je ook wel graag verder helpen. Alleen heb ik hiervoor wel je gegevens nodig. Zou ik misschien je telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer via privébericht mogen?


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen