Beantwoord

Enkel mijn belbundel aanpassen

  • 5 April 2023
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

8 maart heb ik een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Tijdens het het afsluiten twijfelde ik erg of ik moest kiezen voor de 200 min/SMS of onbeperkt bundel. Omdat ik overal op de website zag dat de bundels gemakkelijk en gratis aan te passen waren, heb ik gekozen voor de 200 min/SMS bundel.
Nu wil ik dit toch aanpassen naar een onbeperkt bundel. Echter als ik dit probeer aan te passen (zowel via de website als via de app) ben ik verplicht ook mijn databundel aan te passen, waarbij de enige mogelijkheid 15000 MB is terwijl ik nu 15000 + 2500 MB heb.

Hoe kan ik enkel mijn bel/SMS bundel aanpassen?

icon

Beste antwoord door Shaira 13 April 2023, 15:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @WieBenIk   Wat ontzettend balen dat je jouw belbundel niet kan verhogen zonder ook de databundel te verhogen. Dit is inderdaad het geval. Je kan alleen kiezen uit beide bundels die wij op dat moment ook echt aanbieden op de website, sorry voor het ongemak.  💙 Maar houd onze website de komende weken/maanden extra goed in de gaten, voor je het weet bieden wij weer andere ( hogere ) bundels aan en kan je deze dan wel weer selecteren. Fijn paasweekend! 🐇

Hi Farima, bedankt voor het antwoord. Ik blijf het wel vreemd vinden dat er onwijs vaak op de website wordt vermeld alsof de bundels onwijs flexibel zijn, terwijl dat ik werkelijkheid dus niet helemaal waar is...

Reputatie 2
Badge +1

Bij de bundelwijziging staat aangegeven dat je dit enkel kunt doen naar het actuele aanbod. 

Sorry voor de verwarring en een fijne dag verder toegewenst. 

Maar dan is het al te laat…

 

Als je een abonnement bestelt staat er boven in de banner “Gratis Maandelijks aanpassen”, in het grote blauwe vlak staat “Pas elke maand gratis je bundels aan”

Onderaan bij Goed om te weten staat: Bij mij kun je de bundels van je Sim Only abonnement elke maand veranderen. Naar boven én beneden

En daar staat ook: Voor een Sim Only abonnement heb je bij mij veel keuzevrijheid. Je kunt namelijk kiezen uit verschillende bundels die je bovendien elke maand kunt aanpassen. Kom je er dus achter dat een bundel niet goed bij je past? Dan neem je in de Ben app makkelijk een nieuwe bundel. Of je nu een kleinere of grotere bundel wilt.

Kortom het lijkt alsof het allemaal niet uitmaakt wat je kiest want je kan het later toch weer aanpassen. Er wordt hier niets verteld over een actueel aanbod...

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt voor je feedback @WieBenIk  Het kan zeker geen kwaad om er ook bij te vermelden '’actueel aanbod'’ 😉  Stuur je mij een screenshot of een link waar je dit zag staan precies? Hartelijk dank alvast!  💙

Dat was bij het bestellen van een nieuw sim only abonnement op deze pagina: https://www.ben.nl/sim-only

Reputatie 2
Badge +1

Dankjewel, hier gaan we mee aan de slag! 

Reageer