Skip to main content
Beantwoord

Geen belminuten ontvangen met nieuwe abonnement

  • 29 juni 2020
  • 1 reactie
  • 215 keer bekeken

Goedemorgen Ben,

 

Mijn nieuwe abonnement is op 23 juni ingegeaan, alleen zijn mijn belminuten niet geactiveerd.

Die staan vanaf 23 juni op 0 waardoor ik nu dus al extra belkosten heb gemaakt. 

Dit klopt niet! Graag hoor ik even jullie reactie hoe dit opgelost moet gaan worden.

Groet,

Anneke

Beste antwoord door Merve

Hoi Anneke! Ik heb je verder geholpen in dit topic.

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 29 juni 2020

Hoi Anneke! Ik heb je verder geholpen in dit topic.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen