Skip to main content

Geen excuses en oplossing voor het stoppen van Abonnement

  • November 25, 2025
  • 0 reacties
  • 4 keer bekeken

Ik heb 2 abonnementen bij Ben. 

Via de app heb ik een verlenging met toestel gevraagd en deze is verkeerd verwerkt door Ben. 

Zij hebben er een nieuw abonnement van gemaakt.  Deze order voor een nieuw abonnement is door Ben geannuleerd. 

Toen begon de ellende.

Het abonnement waarop de verlenging NIET is gebeurd, is ongevraagd gestopt.

Na bellen met de klantenservice oid. heeft Ben dit weer geactiveerd.

Maar.. ik had geen toestelkrediet meer op dit abonnement. De maand erop kreeg ik een factuur van 375 euro ter incasso. Ik heb de incassso geweigerd op advies van de klantenservice en heb gevraagd om het oorspronkelijke abbo te herstellen.

Na herhaaldelijk bellen biedt Ben aan om een betalingsregeling te treffen waardoor het maand bedrag 15 euro hoger komt te liggen dan oorspronkelijk is zonder compensatie of wat dan ook voor de issues die zij hebben veroorzaakt.

ik heb nu 4 of 5 keer aan de telefoongezetten met heel begrijpende mensen maar ik loop tegen een muur. 

Hoe en wat te doen.