Skip to main content
Beantwoord

Hoe is mijn abonnement opeens beindigd??

• January 2, 2026
  • 1 reactie
  • 3 keer bekeken

Opeens krijg ik vandaag een mail dat mijn abonnement spoedig stopgezet zal worden en daarna meteen een mail dat deze is stopgezet, terwijl ik vorige maand een 2-jarig abonnement heb afgesloten! Hoe is dit mogelijk? Ook is de klantenservice slecht bereikbaar omdat ik nu ook niet meer kan bellen!

Beste antwoord door Donavan

Hallo ​@samvandinther 

Dat klinkt behoorlijk schrikken, zeker als je pas een maand geleden een 2‑jarig abonnement hebt afgesloten. Dit hoort natuurlijk niet te gebeuren. Sorry dat je hierdoor onterecht denkt dat je abonnement stopt en dat je ons lastig kunt bereiken nu je niet kunt bellen.

Wat er waarschijnlijk is gebeurd, is dat er een administratieve fout is ontstaan bij het verwerken van je verlenging. Soms wordt een oud abonnement per ongeluk beëindigd terwijl de nieuwe nog niet goed is geactiveerd, waardoor je deze automatische stopzet‑mails krijgt.

Wat we nu voor je willen doen:

1. Direct je aansluiting controleren en herstellen, zodat je abonnement gewoon actief blijft zoals afgesproken.
  2. Eventuele foutieve stopzettingen ongedaan maken.
  3. Je bereikbaarheid opnieuw activeren, zodat je weer kunt bellen.
  4. Zo nodig alle administratie corrigeren, zodat je nieuwe 2‑jarige contract correct geregistreerd staat.

Om dit meteen goed te kunnen oplossen, stuur ons via het Ben contactformulier (niet openbaar plaatsen!):

• Je volledige naam en geboortedatum
  • Postcode + huisnummer
  • Het telefoonnummer dat nu is stopgezet
  • Een korte verwijzing naar dit topic

Dan zorgen wij dat dit zo snel mogelijk wordt rechtgezet.

Nogmaals excuses voor de verwarring, dit lossen we graag voor je op.

Groetjes,

Ben | Donavan

1 reactie

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2026

Hallo ​@samvandinther 

Dat klinkt behoorlijk schrikken, zeker als je pas een maand geleden een 2‑jarig abonnement hebt afgesloten. Dit hoort natuurlijk niet te gebeuren. Sorry dat je hierdoor onterecht denkt dat je abonnement stopt en dat je ons lastig kunt bereiken nu je niet kunt bellen.

Wat er waarschijnlijk is gebeurd, is dat er een administratieve fout is ontstaan bij het verwerken van je verlenging. Soms wordt een oud abonnement per ongeluk beëindigd terwijl de nieuwe nog niet goed is geactiveerd, waardoor je deze automatische stopzet‑mails krijgt.

Wat we nu voor je willen doen:

1. Direct je aansluiting controleren en herstellen, zodat je abonnement gewoon actief blijft zoals afgesproken.
  2. Eventuele foutieve stopzettingen ongedaan maken.
  3. Je bereikbaarheid opnieuw activeren, zodat je weer kunt bellen.
  4. Zo nodig alle administratie corrigeren, zodat je nieuwe 2‑jarige contract correct geregistreerd staat.

Om dit meteen goed te kunnen oplossen, stuur ons via het Ben contactformulier (niet openbaar plaatsen!):

• Je volledige naam en geboortedatum
  • Postcode + huisnummer
  • Het telefoonnummer dat nu is stopgezet
  • Een korte verwijzing naar dit topic

Dan zorgen wij dat dit zo snel mogelijk wordt rechtgezet.

Nogmaals excuses voor de verwarring, dit lossen we graag voor je op.

Groetjes,

Ben | Donavan