Skip to main content
Antwoord

ingangsdatum abonnement

  • June 23, 2021
  • 1 reactie
  • 325 keer bekeken

Dag,

 

Ik heb vandaag een twee jarig abonnement afgesloten.

Echter, ik heb nergens een ingangsdatum kunnen kiezen. Reeds heb ik ergens anders nog een abonnement lopen tot 5 augustus.

Waarom heb ik de keuze niet gekregen voor ingangsdatum? En, kan ik deze alsnog laten aanpassen?

Ik hoor het graag van u.

Groet,

Huseyin

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @huseyin.akdeniz27!

Welkom bij Ben! Ik help je graag verder met je nieuwe abonnement.

Als je hebt gekozen voor nummerbehoud, wordt je nummerbehoud goedgekeurd voor de datum dat je abonnement is afgelopen. Het kan een paar werkdagen duren nadat het verzoek is ingediend voor je hier een terugkoppeling over krijgt, maar je krijgt dan als het goed is een e-mail met een goedkeuring van ons met de datum waarop je nummer over zal gaan naar ons netwerk!

Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar.

1 reactie

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • June 25, 2021

Hoi @huseyin.akdeniz27!

Welkom bij Ben! Ik help je graag verder met je nieuwe abonnement.

Als je hebt gekozen voor nummerbehoud, wordt je nummerbehoud goedgekeurd voor de datum dat je abonnement is afgelopen. Het kan een paar werkdagen duren nadat het verzoek is ingediend voor je hier een terugkoppeling over krijgt, maar je krijgt dan als het goed is een e-mail met een goedkeuring van ons met de datum waarop je nummer over zal gaan naar ons netwerk!

Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar.