Skip to main content
Beantwoord

ingangsdatum abonnement

  • 23 juni 2021
  • 1 reactie
  • 311 keer bekeken

Dag,

 

Ik heb vandaag een twee jarig abonnement afgesloten.

Echter, ik heb nergens een ingangsdatum kunnen kiezen. Reeds heb ik ergens anders nog een abonnement lopen tot 5 augustus.

Waarom heb ik de keuze niet gekregen voor ingangsdatum? En, kan ik deze alsnog laten aanpassen?

Ik hoor het graag van u.

Groet,

Huseyin

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @huseyin.akdeniz27!

Welkom bij Ben! Ik help je graag verder met je nieuwe abonnement.

Als je hebt gekozen voor nummerbehoud, wordt je nummerbehoud goedgekeurd voor de datum dat je abonnement is afgelopen. Het kan een paar werkdagen duren nadat het verzoek is ingediend voor je hier een terugkoppeling over krijgt, maar je krijgt dan als het goed is een e-mail met een goedkeuring van ons met de datum waarop je nummer over zal gaan naar ons netwerk!

Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar.

Bekijk origineel

1 reactie

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2021

Hoi @huseyin.akdeniz27!

Welkom bij Ben! Ik help je graag verder met je nieuwe abonnement.

Als je hebt gekozen voor nummerbehoud, wordt je nummerbehoud goedgekeurd voor de datum dat je abonnement is afgelopen. Het kan een paar werkdagen duren nadat het verzoek is ingediend voor je hier een terugkoppeling over krijgt, maar je krijgt dan als het goed is een e-mail met een goedkeuring van ons met de datum waarop je nummer over zal gaan naar ons netwerk!

Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen