Beantwoord

Ingangsdatum nieuuw abonnement kiezen

  • 30 January 2022
  • 1 reactie
  • 180 keer bekeken

Ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding met korting op een toestel. Dit is bedoeld als verjaardagscadeautje voor mijn dochter. Zij krijgt de telefoon en een, door mij betaald en op mijn naam afgesloten, abonnement voor haar 12e verjaardag.

Ik wil de ingangsdatum biet voor haar verjaardag hebben maar omdat ik voor nummerbehoud heb gekozen met haar huidige prepaid nummer staat deze nu al op 31-1 (morgen) terwijl ik eigenlijk pas een ingangsdatum van 1 april ofzo zou willen (ze is 4 april) jarig.

 

Ik wil dus het hele abonnement én het overnemen van het nummer pas op die datum willen hebben. Dat dan pas het abonnement (24 maanden) ingaat dus. Ik heb nergens de vraag van een “gewenste” ingangsdatum gekregen en in de bevestiging/ goedkeuring van het nummerbehoud staat dat het op mijn verzoek ingaat per 31-1.

icon

Beste antwoord door Shaira 31 January 2022, 13:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hi @ilonaenjeroen28 bedankt voor je berichtje via dit kanaal.

Met nummerbehoud gaan we inderdaad uit van de eerst mogelijke datum welke door de huidige provider gecorrespondeerd word. 

Mocht je nummer nog niet overgezet zijn kun je dit uitstellen. Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden. Vanwege de tijdsdruk lijkt het mij verstandiger even telefonisch contact op te nemen met mijn klantenservice

Reageer