Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel

• 24 november 2024
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Hi, ik heb een Mobiel telefoonabonnement van BEN en vast internet van Odido (klik en klaar). Bij Odido heb ik klantvoordeel. Bij BEN heb ik geen klantvoordeel. De klantenservice van BEN (via chat) kreeg het niet voor elkaar om klantvoordeel aan te vragen. Het verzoek werd geweigerd. Hoe kan ik bij BEN gebruikmaken van klantvoordeel? 

Beste antwoord door Merve

Hoi ​@Jeroen004! Leuk dat je er bent. Minder leuk dat klantvoordeel aanvragen niet lukt. Maak je geen zorgen. Ik ga je helpen. Zou je mij in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 27 november 2024

Hoi ​@Jeroen004! Leuk dat je er bent. Minder leuk dat klantvoordeel aanvragen niet lukt. Maak je geen zorgen. Ik ga je helpen. Zou je mij in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

• Ben op dreef
  • 30 november 2024

Hi Merve,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb recent een privebericht verzonden. Hebben jullie dat ontvangen?

Groet,

Jeroen

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen